Kort sammanfattning av min underbara Jul

24 dec: Firade farmor först sen var det mat och kalle anka, sen kom tomten (Jag) och dela ut julklappar till alla snälla. Jag hade tydligen varit snäll för jag fick av Anders : EN porsche kniv, kastrull, hälsokokboken, singstar spel. Av rasmus fick jag beer pong, av marcus fick vi ett fågelbord (jättefint) av farmor fick vi en duk, handduk, tvål och kakor av mamma och pappa fick jag koppar, stegräknare, kameraväska, hörlurar med mic, träningsdvd, stavmixer (som jag skall byta för att jag redan har en), lampa har säkert glömt något. Sen fick jag ju av kompisarna också men orkar inte dra upp det. Jättefina julklappar fick jag iaf av alla nära och kära.

25 dec: middag hos mormor och sen var det fest på kvällen, hoppa över krogen och åkte hem. Hade inte köpte någon biljett som de andra hade gjort.

26: Middag i bro, vi fick presentkort, vin flaska och sen fick jag av yngve en jättefin maschallhållare som han gjort själv. Tusen tack! PÅ kvällen blev det en spontan förfest, vi var kanske 9 pers här hemma, här hemma sen utgång, var i stort sätt nykter men det var skit skoj ute på krogen, vi dansa och fula oss :P

27: Var det jobb på dagen, sen på kvällen käka vi pizza med jonas.

28: först jobb på dagen sen blev det middag med sara och jocke sen film och godis.

29: Jag och anders gick på stan och vi köpte buzz :D sen fick jag reda på att min lillebror kört av vägen rätt in i ett träd så kvällen var lite som i en chock, men allt hade gått bra som tur var. Bilen var det värre med bara.

30: Vi skulle egentligen åka till slite, men jag mådde inte så bra, så vi hoppa det. Har en visdomstand som spökar, gör för jävla ont alltså. Sen var jag helt seg. På dagen var jag i vallstena och hälsa på dem.

....och idag är det den 31 december, nyårsafton, idag skall det fixas en del här hemma. Vi skall ha nattbesök här i natt :, sen så skall vi bege oss in till stan där det skall bli mat och nyårsfirande. Får se vad kvällen har ätt erbjuda.

Orkar inte lägga upp några bilder, har lämnat in min dator på lagning, kommer ta några veckor innan den är tillbaka. Men kanske lägger upp om någon dag när jag har mer tid och lust.

Snart skall vi tillbaka och kolla och det skall bli såå spännande.

Det var en kort sammanfattning kan jag lugnt säga, har hänt en himla massa den senaste veckan och jag kan bara säga att jag gillar livet.
GOTT NYTT ÅR!
Vi ses år 2010.!

Kommentarer
Postat av: lille-Mor

GOTT NYTT ÅR till er båda.

Ha en kul nyår och var rädda om varann.

Må gott och känn glädje önskar vi er.

Kram

2009-12-31 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0