JAA!

Jag är ju en slarver så jag lägger pengar i olika jackor och väskor. Så idag tänkte jag ta tag i det och samla ihop allt, det glad överraskad, när jag fick ihop 620 kr som jag inte trodde jag hade. Det var inte så illa pinkat det..
Idag har jag packat, åker till sthlm i morgonbitti.
Jag och Anders skall upp till Sara och Jocke, skall bli skit skoj!

Ikväll skall jag på glitter och glamourfest, med jobbet. Det blir skaldjursmat med ugnsgratinerad hummer, krabba, hummer, rökta räkor, räkor, musslor kokta i vin, vanliga musslor, med mycket mer. Champange till drickat..Åhh skall bli så kul, skall träffas innan hon Lovisa och dricka lite glitter cider :P
Så jag lär vara trött i morogn när jag skall åka båt, och en aning bakis tror jag. Men det får det vara värt.
Inte ofta man blir bjuden på en sån här tillställning.
Jag skall ah på min en klänning i guld, ett stort halsband med "Stora diamanter", pumps och lite mer slänger kanske upp en bild när jag kommit hem från sthlm. Kommer nog inte blogga under den näramste dagarna, efter som jag inte är i närheten av en dator.

Nu sitter jag på jobbet och börjar om 10 min, jag jobbar bara 4 timmar idag så det är skönt. Sen är det bara att åka hem och stressa på allt för kl 17.15 kommer sandra och niklas och hämtar mig.

Have a nice helg!



Kommentarer
Postat av: Lis

Ha de så himla bra gumman, ikvall o i helgen! Love you. Puss

2009-12-11 @ 20:36:33
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0