Ja, det har hänt mycket sen sist.

I måndags hade anders blivit så sjuk så han fick vara hemma från jobbet, det är han ännu. Stackare. Jag har lite lindrigare symtom bara, så det är rätt skönt.
Vi hade en genomgång på det nya programmet vi skall börja använda i skolan. Mycket nytt att lära sig kände jag. Känner att det är så himla mycket att göra nu innan jul och lite efter, med skola och allt julfirande, det skall bakas och så skall man hinna med och jobba också....

Igår jobba jag en sväng sen var det hem och plugga igen, har iaf läst ut två böcker nu. Känns väldigt skönt.
På kvällen var vi och gjorde julgrupper, det blev tre stycken för min del. Jätteroligt och allt material/blommor blev inte så dyrt, tror jag betala 190 kr. OCH då ingick även fikat för mig och mamma :)
Idag har jag pluggat och börjat skriva om på min tenta. Har hunnit med en heldel faktiskt. Skall kanske åka in till stan sen och handla en snöskyffel, vi har ju igen och det börjar bli rätt mycket snö.
JAG ÄLSKAR SNÖ, även fast det är halt! Fick sladd igår men det går att kontrollera.

Ett steg längre iaf...me like :)

I morgon skall jag besikta bilen och sen skall jag nog vaccinera mig.

Goodbye!

Lillebror och jag

MIN FAMILJ ÄR BÄST<3


Kommentarer
Postat av: Lille-Mor

Tack för fikat och för en mysig kväll.

2009-12-19 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0