Hemkommen.

Helgen har varit toppen.
Fredagkväll bjöds på en hel del skratt, jag skojar inte jag fick kramp i käkarna. Då har man kul då.
Jättegod mat och efterfest till kl halv fyra. Det blir 2 timmars sömn sen upp med båten och jag kan säga att det vända sig i magen några ggr men jag klara mig.
Jocke hämta oss och vi åkte hem till de, sen tog vi pendeln in till sthlm. Det var nära att jag hoppa av för jag trodde att jag skulle spy. Mådde lite kasst ett tag på stan men sen gick det över.
Köpte ett par skor och en kjol.
Kvällen bjöds på middag och spel, jättemysigt och roligt.

Söndagen åkte vi till ikea och skärholmen centrum där blev det två tröjor och en liten påse på ikea. Vi åkte hem och gjorde mat sen blev det lite film, sen var det dags att åka till båten.
Tack Sara och Jocke för en jättetrevlig helg vid er.

Anders har blivit sjuk, jag känner mig också lite kass, Sara som har smittat :)
Så han är faktiskt hemma från jobbet idag. Jag skall ha skola nu kl 10.

Det snöar elelr inte just nu, men det gjorde förut när jag vakna. Jättemysigt. Så jag gick upp och gjorde eld och tände ljus. Nu ligger Chili i min famn och gosar, har faktiskt saknat dem även fast vi bara var borta i 2 dagar. Dem är ju bara för underbara.

Nu skall jag göra någon nytta....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha förlåt, blev han så dåligt? Jag är rätt okej idag, jobbade. Tack själv för en trevlig helg. <3

2009-12-14 @ 17:11:52
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0