Guud va jag har handlat.

Fick en tid hos doktorn i morgon kl halv 12, eller det var nog en sjuksköterska för det fanns inga lediga tider hos doktor. Får se om hon kan hjälpa mig eller hur vi skall gå tillväga.

Sen var jag på arbetsförmedligen och hämta papper så jag kan fylla i att jag vill ha csn-bidrag/lån nästa månad.

Handlat en hel del julklappar idag, så skönt att gå på stan själv. Man får så mycket gjort, man behöver inte ta hänsyn till någon annan och går bara dit man vill. Vilket gör att allting går så mycket snabbare.
Jag var även förbi sporthuset idag och fick reda på en massa nytt..
Var förbi zoomarket och köpte komposterart kattströ, hur bra som helt skulle det vara. Hatar dem här cementklumparna det blir av det vanliga kattstanden.

Sen var jag även på några fler ställen och gjorde lite ärenden, guud vad jag hunnit med en massa idag på stan.
Nu håller jag på att skriva ner mina tankar om det liberativa samtalet. Det kan vara nog svårt det.

Sen har jag även tänt en brasa och när jag är klar med skrivandet skall jag slå in julklappar och skriva rim. Blir nog kanske lite julmusik också.

Ikväll kommer sandra och hämtar mig och då skall vi åka ut till mästerby, till Hanna. Så skall vi dricka glögg och ha mysigt, det är det man får göra nu när mörkret smyger sig på.

Julen i Vallstena för något år sedan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0