Farbror Doktor

Nu har det blivit värre igen med eksemen så nu har jag ringt till fabror doktor och jag fick en telefontid kl 10.45, skall jag vänta tills dem ringer hemma, eller skall jag börja åka till stan?! Tror jag väntar hemma, så man kan prata i lugn och ro.
Hoppas jag kan få en tid snabbt och att dem vet en dunderbra salva som jag kan få, för det är ju inte billigt att gå till doktorn inte heller alla salvor och krämer som jag har testat. Har säkrt lagt ut flera tusen kr på besök hos doktorn, penecillin, salvor och krämer. Det känns som att jag har testat allt, och nu börjar jag bli trött på det igen...känner mig så hemsk. Vill bara att det skall försvinna, ni som inte har det skall vara glada att ni inte har det för det suger verkligen. Det är ju inte så att man döljer det, det går ju inte för det sitter ju runt munnen. BLÄÄ!
Hoppas att det är en super bra doktor som heslt ger mig en tid idag..Håll tummarna för mig.



Bjuder på en bild från Mias dop, då jag svimma rätt ner i mattan i kyrkan. Bra gjort Linda!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Snyggt eksem ;)



Man kan inte fatta att du ramlat i golvet bara, serut som du hoppat från en trappa typ.. ajajajaj

2009-12-03 @ 11:24:30
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså efter läst ditt inlägg, trodde jag först att du såg ut sådär. Hjälp stackar tänkte jag, sen kom jag på att det var när du ramla. Förstår dej, hatar ju att ha munsår och det brukar du ju med ha. Jag har nog haft den 15 ggr i år, helt sjukt. Men doktorn hjälper mej inte, för förut hade jag det max 1 gång om året. hoppas dem hittar nå bra till dej

2009-12-03 @ 18:10:51
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0