Dålig uppdatering

Men jag har helt enkelt inte haft lust och blogga, inte så mycket tid heller för den delen.
Idag har jag suttit med en sammansfattning av alla våra Illustrationer så det tog en litent tid. Men jag blev nöjd iaf.
Sen har jag städat hallen och plockat ut en massa ut till förrådet. Gud det ser ut som en soptipp där ute, måste ta oss i kragen och åka till återvinningen en dag med allt skräp.
Idag kommer en värderingsman och skall värdera hus, undra varför? Skall hon sälja? Det vi vet är att hon skall värdera om det, för det var inte så längesen hon byggde stallet och badrummet, men sen sa hon att han skulle ta kort. Gör värderingsmän det? jaja, det får tiden utvisa..

Igår va jag och Anders så duktiga för vi städa hela huset och som belöning blev det pizza. Fan måsta ta tag i min matvanor nu, pizza lite för ofta känner jag.

Nu sitter jag här med ansiktsmask och väntar på att få tvätta bort den. Huden svider.

Ikväll skall vi baka julgodis, 6 hela sorter blir det. Skall bli mysigt, vi skall göra det i vallstena så det blir nog full rulle i köket kan jag tro.

Jag skall bara skriva en blogg till idag sen är jag klar med dagens skolarbete, känns väldigt skönt faktiskt.

BJUDER PÅ LITE BILDER FRÅN MODEVISNINGEN.
Lite dåliga bilder endel, men satt så långt bort och så ville jag inte ha blixt för då blev ljust så tråkigt och mörkt.










Kommentarer
Postat av: mia

Vann du inte kenzas väska?

Men gå in på min blogg tävlar ut en likadan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0