Äntligen fredag!

Igårkväll var jag hemma hos Hanna i Mästerby och vi drack glögg (en ny sort) och åt en massa smått och gott hon gjort. Tex fikon med mandel och choklad, pepparkakor, mandariner och en paj med kavring och ädelostkräm. Tack tjejer för en super mysig kväll!

Idag skall jag in till dokton och efter det skall jag se film med Natta och även äta en bit mat tror jag det var.
Hon hade en ny film som vi kunde se, det blir lite roligare då, än om man sätt den innan.
Ikväll tänkte jag baka pepparkakor, får se om jag får med Anders och göra det. Men degen ligger i kylskåpet skall bara knådas ut.
Sen blir det nog bara film för hemma, får se vad som händer.

Det har inte hänt så mycker roligt än på min fredag.
Jag kan ju berätta att jag var och hämta ut hittelönen igår, 60 KR, det är inte mycket att skryta om. Men hoppas snubben som fick tillbaka cykeln blev glad iaf.

Såhär såg det ut igår när jag slog in paket och skrev rim, katterna var som galna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0