Andra ljuset tänt

I fredags kväll var vi på bio och såg 2012, den var spännande. Kom på mig själv att jag satt och höll anders hand och knep den. Men han märkte inget eftersom han också var inne i filmen. Vissa scener var lite tillgjorda, men så är det ju alltid på film.

Igår jobba jag till kl 14, sen var det direkt till bro för att fira svärfar. Han blev en aladin ask, en tidning och ett par jaktstrumpor rikare från oss.
På kvällen var vi i bara/hörsne bygdegård och såg på Modevisningen Anders syster/systrar fixat med, en modevisning som heter nostalgi ur garderoben, om jag inte minns fel. Var kläder från 1900-1980 talet, var mer som en teater och modevisning i samma. Skit bra men alla ljudeffekter och musik..Det hade dem gjort bra det. Var rätt mycket folk också. Kommer även att vara i vänge och nörs bygdegårdar i januari igen tror jag det var. Lite sugen att gå och se igen.
Idag sov jag och anders riktigt längre till halv tolv tror jag så det blev lite adeventsfrukost sen åkte vi till stan och handla lite och var och åt lite senare på lilla elefant.
Nu är vi proppmätta och skall snart göra pepparkakor, degen har legat i kylskåpet en vecka nu och har bara väntat på att bli knådad på.
Har säkert hunnit med en hel massa till, men orkar inte dra allt här...
En super bra helg, med en guldstjärna i mitten.

Nu rullar dagarna på till jul och det är inte långt kvar. Jag som längtar så, men sen kommer det att vara över på några dagar bara. Men så är det ju alltid tråkigt nog.

Nu är det  dax för att knåda, knåda, knåda....

Kärleken till dig går inte att beskriva med ord, Anders!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ni är så fina tillsammans<3

2009-12-07 @ 20:53:13
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0