Var en sväng i slite idag.

Igår så höll jag på ute i trädgården mycket, sen åkte vi och fika vid anders mormor som fyllde år. Då fick jag en chokladkanin av Anders morfar.

På kvällen åt vi mat och såg på wipeout. Skoj program...blev sedan en dusch sen sängen..

Idag gick jag upp runt åtta, natta skulle kolla kvart över nio. Har nämligen vart med henne i slite och sett på när theo spela innebandy, dem är så små och söta när dem springer där i en klump och alla vill ha bollen ena stunden och andra så bryr ingen sig om bollen :)

Skall jobba ikväll, hoppas på en bra kväll.
Jag hade ju inte fått min lön i fredags som jag skulle, ringde och prata med chefen, verka som attt det va någon annan som fått min lön, han skulle rätta till det så skulle jag få den i slutet av veckan men den andra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0