Underbart väder

satt som sagt med provet igår kväll, i 5 timmar, men han inte klart så jag satt 3 timmar idag också, fan jag hoppas verkligen det går bra. Men jag vet faktiskt inte hur det skall gå. Lova linn och Louise att jag skulle springa naken på stan och jag klara det :P

Idag har det varit underbart väder, har suttit i solen och så grilla vi kött med potatis. Hur gott som helst. Satt ute hela eftermiddagen. Blev sedan en cykeltur till väskinde, känns att man inte cyklat på ett tag. Väl där fick vi godis (Jag och Inger), även så fick jag en Tupp(stor) av Anders morfar Lasse. Så nu har jag en tupp vid mitt påskris.
När jag kom hem så börja jag räfsa, så jag räfsa kanske i en timme, fint blev det. I morgon skall jag köra bort allt.
Har även varit ute med hunden några svängar. Hon fick va ute idag, tror han gilla det.
Nu skall vi äta, får se vad vi vill ha.


Här kommer lite bilden från dagen.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0