Tisdag

Idag är jag ledig från allt jobb, men måste plugga. Men då kan man iaf vara ute i solen. Sen måste jag storstäda huset för mamma och pappa kommer hem i morgon. Inte för att de är så skitigt, men skönt att göra de iaf.

Tänkte skriva en massa om thailand idag. Så kika in lite senare..

Vakna halv sju i morse och va pigg, så de va bara att gå upp. Jag hannnn servera marcus frukost innan han gick till skolan.

Jag tycker ni är dåliga på att kommentera i bloggen. Hade vartit roligt med någon kommentar då och då :)

Ikväll skall vi nog grilla om vädret håller i sig.

Kommentarer
Postat av: saara

Jag håller med, ibland funderar man på varför man skriver blogg, så andra kan se? Det är ganska tråkigt att man aldrig får nå kommentar:)Men nu får du en av mej, ska bara komma på nå annat o skriva :P nu kom jag på: Hoppas att dina föräldrar har haft det bra i värmen.

2009-04-21 @ 13:02:36
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0