tidig morgon

Jag börja fem i morse, och när jag vakna så var de så jäkla kallt. Satt mig sen i bilen och såg att de va -3,5 grader så inte så konstigt att de va kallt.
Va även kallt när jag kom till jobbet, fick ringa och skälla lite på vaktisarna så fixa dem de :P

Skulle ha gått i skolan idag egentligen men jag hade så ont i magen så jag åkt ehem efter jobbet istället.
Tänkte att jag skulle ut och ta en promenad, eftersom magen verkat ge med sig efter en alvedon.

Känner att jag somnar omjag blundar, så jag får försöka hålla mig sysselsatt.

Idag får jag träffa Anders, äntligen har inte träffat honom sen i tisdags morse. Är några dagar, speciellt om man annars sover ihop alltid.
Måste gå och lägga mig i klok tid ikväll iaf, börjar fem i morgonbitti också.

Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0