thailand dag 32, 30 Nov

Vi gick upp kl 10 idag för att äta frukost kl 10.30. Efter frukosten satt vi oss vid internet ett tag. Därefter vila vi en lite sväng på rummet, tills cornelia kom och väckte oss. Då gick anna cornelia och jag på fotmassage, Louise låg kvar och sov. Massagen kosta 44 kr. Dem skratta så mycket åt coenelias tatuering och fråga jättemycket om dem. Vi blev lite fundersamma va den egentligen betyder. :) Fick fick ha våra fötter i något vattenbad först, som såg ut som piss. Men de lukta gott.
Vi gick tillbaka till hotellet efter massagenoch jävlades lite med Louise. Efter de va vi alla hungriga, så vi gick till ett pizza ställe och åt. Jag åt pasta carbonara 26 kr.
Vi dela allaihopen på några bacon och ost snurror. Dem va inte så överdrivet goda. Men de gick ner.
Sen blev det en tur vid datorn igen, måste ju ha lite kontakt me omvärlden, när man sitter fast i bangkok. När jag hade tröttnat att sitta vid datorn, så gick jag en sväng på stan, när dem andra satt kvar.
Jag gick tillbaka till dem andra senare, då gick cornelia och anna på massage, då satt vi kvar ett tag till.
De kosta inte så mycket att sitta vid datorn på vårat hotell, 2 kr för 20 minuter.
Louise höll på och skulle föra över musik från cornelias mp3, men de visade sig tillslut att dem va borta i slutändan. upps! :)
Lousie och jag kolla lite på gatan utanför medans vi  vänta på de andra två som va på massage. Hitta ett stånd med massa smågrejer för endast några kr styck. köpte hårband och lite smågrejer. När dem va klara så köpte vi lite mat och frukt på gatan sen gick vi tillbaka till hotellet och snacka massa skit och fula oss.
Sen gick vi ut en sväng till och de blev en sväng till vid datorn. Vi satt oss på glassbaren, jag åt någon chokladglass.
När vi satt där hörde vi en polisbil komma i full fart, han stanna till lite längre ner på gatan och lät jättehögt.Vi vet än idag itne va det va, men den första tanken som slog mig var att nu komma demostranterna :P . Efter glassen gick vi och boka biljett till en äventyrspark, som heter siam park. kostade 170 kr för en heldag, men åkband och mat på dagen sen även tillträde till vattenland och taxi till och från parken. Idag sa dem att flygplatsen kommer vara stängd länge.
Så vi börja tänka om lite att kanske åka buss till phuket och åka flyg därifrån till hongkong. Imorgon skall vi kanske prata med flygbolaget.
Nu börjar dem prata om att de börjar samlas motdemostranter så nu vet man inte alls vad som kommer att hända.
Vi hoppa duschen sen och så la vi oss, märkte att klockan va rätt mycket efter 02.00.


Sörjan som såg ut som piss

På Pizza stället




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0