Thailand dag 31, 29 Nov

Vi satte klockan på halv 10, för att äta frukost kl 10. Men vi åt nog frukost närmare 10.30. Samma frukost idag igen, man börja bli trött på den nu. Sen satt vi en stund vid datorn. Jag och Louise gick och skulle kolla på en klänning jag kollat på innan. En nyårsklänning. Det blev den, kosta ca 80 kr. Sen blev det lite andra småköp. Louise köpte även hon en kläning. Vi gick tillbaka till hotellet och visa dem andra klänningarna.
Sen tog vi en taxi till MBK. På ävgen dit såg vi ett ställe med massa polisbilar och ploiser. Sen va det avspärrat med däck och taggtråd. För att demostranterna inte skulle gå där. På MBK gick vi och köpte biobiljetter till filmen sexdrive. Den skulle gå klockan 17. Så vi hade några timamr at fördriva först. Vi gick runt och kolla lite, jag köpte en MP4 till anders, bland annat.
Sen va vi så hungriga så vi gick till samma restaurang idag igen, till salladsbaren. jag tror jag tog om mat 4 ggr + efterrätt.
Efter maten gick jag och beställde 6 filmer som skulle vara klara efter bion. Sen blev visst klockan så mycket så vi sprang till bion. Men på vägen till bion så såg vi lösgodis, det är ingen vanligs syn i thailand, så vi köpte. Bion va skitrolig. Efter bion gick jag coh hämta filmerna.
Sen kände vi oss rätt färdiga på MBK, så vi tog en taxi hem. Det är så fint med deras julutsmyckning. I taxin hem flörta vi med tuk tuk :arna. Skit skoj :) Dem börja köra ifatt oss och massa, hahaha, va man kan ha roligt i en taxi. Såklart va dem som körde gamla gubbar och fula som stryk. Väl hemma på khosan road ffyllde cornelia och louise på sina MP4.
Jag köpte köttspett. Sen köpte jag och Louise varsin ljuslykta, hemmålade. Kostade endast 10 kr st.
När alla var klara gick vi tillbaka till hotellet, men åt majs på vägen tillbaka. Sen satt vi en sväng på internet igen sen sov vi.

Lite dåliga bilder, men syns iaf lite om julutsmyckningen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0