Sol utanför fönstret

Jobbet igår gick hyfsat bra. Tiden gick fort det va roligt, 5 tjejer i ett rum kan bli farligt ibland. Bara massa fnitter om man börjar bli trött hehe.

Idag skall jag göra klar inlämningsuppgiften i matte, måste bli klar med den. Sen så kanske jag måste ändra om lite i våra garderober, får inte plats med mina kläder. Opps :)

Skall nog även se till att hinna med en promenad innan jobbet kl 17. Sista passet denna vecka. Skall bli skönt sen kan jag koncentrera mig på Matteprovet på fredag.

Fint väder är det idag iaf, nu skall jag gå och hämta tidningen.


Min katt, han va ju bara för söt!


Kommentarer
Postat av: Natta

Jo de var han verkligen!! :(

2009-04-01 @ 16:44:46
Postat av: saara

Naa Missen:/ <3 Hoppas han har det bra!

2009-04-02 @ 19:24:43
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0