Redan fredag

Igår va en lång dag, börja jobba kl 5 på morgonen hade några timmars paus på eftermiddagen sen börja jag jobba igen kl halv fem. I slutet kände man hur trött man va :)

Va och hämta mamma och pappa i onsdags, roligt att se dem igen. Fick även lite presenter och graj. Tack<3

Idag skall jag till skolan börjar kl 13 sen slutar den kl 15, då skall jag direk till jobbet och jobba hela kvällen. I morgon börjar jag 7 på morgonen, så de blir nog inte så många timmars sömn inatt.

Men sen i helgen skall jag umgås med Anders innan jag åker, har blivit en hel del jobb på senaste + att jag bott i vallstena så man har itne sett så mycket.
Vi skall iaf grilla i helgen har vi bestämmt.

Har börjat packa lite smått idag lagt fram och tvättar lite, gud va kul de skall bli. Håller tummarna bara för att de är fint väder.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Hur går det med dom där jättedyra ansiktskrämerna? Tycker du att det blivit något bättre?

Puss

2009-04-24 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0