mår piss

Bakningen gick bra. Det blev 4 limpor och en hel del frallor.
Nyponfrallor
Valnötslimpor
Frallor med frön
Det va vad vi baka. Vi han även med en liten promenad.
När natta åkt så fick jag en sån huvudvärk, nästan som migrän känner jag. Var tvugen att ta en promenad och rensa huvudet, fick tillbaka ett mail från min matte lärare om att jag va tvugen attkomplettera med lite på inlämningsuppgiften annars kunde hon inte godkänna den. Fan va svårt matte B är, speciellt på distans. Ångrar att jag inte läste den i skolan så man fick hjälp åtminstone. Nu har jag iaf fått gjort om den lite, får se vad hon säger. Man kan ju inte hoppas på att det gick bra, för det har man gjorde de andra gånger och de har de verkligen inte gått bra.

Känner nu att jag skulle behöva lägga mig ner och vila ögonen, huvudvärken är inte och leka med.
Håller på att koka potatis och ägg, så skall jag äta sill. Gott!
Jag lägger iaf upp lite bilder från bakningen.







Kommentarer
Postat av: Saara

Vad duktig du är:)

2009-04-02 @ 19:20:57
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0