Måndag

grillningen i lördagskväll blev jätte god. Blev lite pilkastning efteråt, jag har nog aldrig varit så bra förut, varje kast sög sug till mitt, eller hur man skall förklara. Jag skratta bara för jag fatta inte hur jag gjort, mitt bästa kast var iaf 128 poäng på tre pilar, de är inte så illa pinkat.

Igår jobba jag igen tidigt, gick bra. Va hemma till tolv igen. Då blev vi bjudna på mat av farmor, kroppkakor, sen åkte vi och fiska jag, anders, rasmus, ida och marcus.
Vi va på två olika ställen men fick inte en fisk en gång. Fy va tråkigt, men vi får göra om de och då går de bättre förhoppningsvis.

Jag va helt slut när vi kom hem så jag somna på soffan, inte så ovanligt denna helg. Sen åkte anders hem igår så jag får sova ensam några nätter till.

Idag skall jag plugga lite, eller jag håller på med det nu. Sen skall jag åka in och jobba vid 17.
Det är min 7:e dag i rad nu, men i morgon skall jag få ledigt. Skall bli så skönt.

Nu är det inte så långt kvar tills vi åker till kreta, vi åker upp till sthlm nästa onsdag, sen på torsdag morgon åker vill kreta. Jag kommer hem till gotland igen den 7 maj sent på kvällen.
Skall bli så skönt att komma iväg till värmen, håller tummarna bara att det är fint väder där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0