lista

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Linda Maria Margareta Lindkvist
Smeknamn: Lindis
Beroende av: Bilen
Vad tror folk om dig? Ja det kan man undra, hoppas och tror att jag är en bra vän
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "jo då, detär bara hämta det puss"
Var bor du? Bro, Gotland
Trivs du där: ja det gör jag
Äger du några converse: ja, för tillfället ett par, men har funderingar på att skaffa ett till par
Sprit, cider, vin eller öl: Jag är en alldrickare, men brukar bli vin
Brukar du bli för full: Nej, inte längre.
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk i mot något: Nej, inte vad jag vet
Nästa mål i ditt liv: Plugga klart och få ett jobb inom det jag pluggat till
Hur svarar du i mobilen: "Hallå" eller "Hej det är Linda"
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han ville ha godis
Antal timmar sömn inatt: ca 10 timmar, men det är olika
Sov du ensam: Nej med Anders
Brukar du komma i tid: Ja                                     
När mår du bra: När folk är glada runt omkring med och allt flyter på bra
När blev du fotad senast: Jag fota mig själv senaste igår.
Hur känner du dig nu: Glad
Vanligaste färg på dina kläder: Det är olika färger varje dag.
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt, skönt att få fotmassage
Vad saknar du: För tillfället saknar jag min familj, va över en vecka sen jag träffa dem
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag jobba sen så kolla jag hockey
Favorit dryck på morgonen: Proviva, blir det mest nu annars vatten
Rakar du benen: Ja, lite dålig på det under vinterhalvåret bara
När brukar du oftast gå och lägga dig: så olika men runt kl 23
Är du blyg? Nej inte direkt
Sysslar du med någon idrott:
Nej har gjort mkt när jag av mindre, men inget just nu

Vill du hellre ha mail än brev:  Spelar ingen roll, det är roligt när man får brev på posten.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja !
Har du spytt offentligt: ja det har jag.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle göra allt som en kille gör, se om det är så jobbigt som dem säger.
Är du nöjd med ditt liv: Ja absolut !
Är du bortskämd: Nej, det tycker jag inte. Jag har snälla föräldrar bara.
Vad gör du i morgon: I morgon skall jag jobba hela dagen, sen är det påskmiddag med samuelssonsläktet på kvällen
Vad är det värsta du vet? Otrohet och falskhet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika, de som jag alltid gör av med det är pengar till mat, bensin varje vecka. Sen är det olika
Vad längtar du till? Just nu till kreta resan, skall bli skönt att komma till värmen
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo det har jag.
Vad är det finaste du fått? Körkortet och en bil när jag fyllde 18. Kan inte komma på något annat för tillfället, men jag har fått jättemånga fina grejer.
En speciell dag du minns: Dagen då jag kom hem från thailand, underbart och få krama på alla igen.
Hur gammal är du: 20 år
Om fem månader: Så jobbar jag för fullt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Anders
Vilken tid gick du upp idag: 8.00
Vad ska du göra ikväll: Jag skall jobba, sen skall jag förhoppningsvis se hockey om jag hinner.
Är det okej att gråta: Självklart
Laddar du ner musik och film från Internet: Det är ju förbjudet nu, så det gör väl ingen längre :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus
Bär du glasögon eller linser: Nej ingen av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, kläder som kläder
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika där med, men kanske 10-11
Har du piercing: Ja i naveln
Vill du gifta dig: Ja i framtiden
Vill du ha barn: Ja i framtiden
Solar du ofta: På sommaren gör jag de så ofta jag kan, men inte i solarium
Är du bra på att laga mat: Ja, tror man på Anders så är jag det.
Gillar du att dansa: Ja, det är roligt att dansa
Är du flygrädd: Nej det är jag inte.
Hur vig är du: Inte mycket.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass:  88:an
Tror du på ett liv efter döden: Ja det tror jag och hoppas på.
Tycker du om sushi: Nej.
Vad äter du helst när du ser på film: chips(alt grönsaker) och dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej, eller kanske lite när dem skrapar under tandköttet, det är inte skönt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Vet inte, olika men kanske något mitt emellan
Vilken ögonfärg har du: ljusgrön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har jag.
Röker du: Nej det gör jag inte
Hur ofta tränar/motionerar du: Brukar va ue och gå varje dag.
Senaste låt du hörde: Sara dawn finer - moving on
Vad gör du på helgerna: Är det inte jobb, så brukar jag ta det lugnt med älsklingen.


Kommentarer
Postat av: saara

du var inte helt ärlig linda, dina föräldrar bor visst tillsammans:) du skrev nej:P

2009-04-11 @ 09:47:32
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0