Ja, ikväll åker vi upp till sthlm....

..och sen i morgonbitti åker vi till kreta. Längtar verkligen. Jag har lite småfix kvar här hemma att göra. Duscha, raka benen och de där sista. Sen packa ner tandborsten och de.
Anders försov sig i morse, inte bra, men han verka komma iväg i shcysst tid ändå. jag fick väcka honom.

Anders kör in mig till båten sen....så jag får krama på han en sista gång på ett tag.

Jag bjuder på en bild ni får nöja er med tills jag kommer hem och skriver igen. (från thailand)


Kommentarer
Postat av: Linn

NEJ NU FÅR DU UPPDATERA!

2009-05-15 @ 13:04:22
Postat av: Natta

Jag tycker också du skall uppdatera. Har vart inne flera gånger utan nå nytt :(

2009-05-17 @ 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0