Härlig helg

Igår jobba jag från 7-13. Sen åkte jag direkt hem och då fixa vi i ordning kohagen så att vi kunde släppa ut korna. Fi fan va jobbigt, va helt slut i kroppen på kvällen.
Åkte sen in och handla tills kvällen, vi skulle nämligen grilla. Jag tog den sista flintasteken på maxi igår. Bara så ni vet.

Idag så har jag varit ute med hunden,. vi är hundvakter, sen så sva jag med när dem släppte ut korna. Dem blev så glada, helt lyckliga. Det va roligt att se.
Vi åkte sen in på joda och åt brunch sen åkte vi till maxi och köpte fick och åkte ner till brissund och låg där och hade det mys och fika. Med kaffe och munkar bland annat.

Kan lägga in lite bilder sen om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0