Fredag

Det är helt sjuk va denna vecka har gått snabbt tycker jag.
Känner av i kroppen idag att jag rörde mkt påmig, en tendes till träningsvärk kanske.
Idag skall jag på hudanalys(gratis) på hälsokosten. Skall bli spännande.
Därefter är det direkt till skolan börjar kl 13. Måste även hinna med att handla lite innan och ge natta sina bröd bland annat.

Ikväll är det slutprov, hälp! Men har skrivit ut det och jag skall väl förhoppningsvis klura ut det. Hoppas Hoppas Hoppas!
Kära gud, om du hör min bön, jag ber dig ge mig Godkänt i matteB, Amen!

Är rätt skönt när man inte har något planerat i helgen, skall bara vara hundvakter, det är det som jag vet just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0