En till lista

Hur gammal är du om fem år?
25 år, skall fylla 26 samma år

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Anders

Hur lång är du?
ca 160

Vilken är den senaste filmen du sett?
Kommer inte ihåg, men chuck senare serieavsnittet iaf

Vem ringde du senast?
Mamma

Vem ringde dig senast?
Mamma

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror sig på, men skickar mycket sms gör jag

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta
 
När såg du senast din mamma?
I fredag (2 dagar sen)


När vaknade du i dag?
Runt 11

Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas

Vilken är din favoritplats?
i Solen

Vilken plats föredrar du minst?
I Krig

Var tror du att du befinner dig om tio år?
På gotland, med förhoppnningsvis en familj

Vad skrämde dig om natten som barn?
Vet inte, en läskig mardröm kanske

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
En karusell i thailand, har nog aldrig skrattat så mycket

Hur stor är din säng?
En dubbelsäng 180 cm

Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar och Anders en stationär

Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika, om man då räknar nattlinne som kläder

Hur många kuddar har du i sängen?
Tror vi har 6 st

Hur många landskap har du bott i?
Ett (Gotland)

Vilka städer har du bott i?
På gotland har jag bott i Vallstena, Vibble, Visby och nu Bro

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota är skönt på sommaren

Är du social?
Ja oftast :)

Vilken är din favoritefterrätt?
Tycker om nachos, men Lamm älskar jag också

Tycker du om kinamat?
Ja, men hellre thaimat

Tycker du om kaffe?
Jo, skall helst va mjökt i

Vad dricker du till frukost?
Oftast inget, men om jag är törstig vatten

Sover du på någon särskild sida?
Oftast på vänster sida, men händer att jag sover på höger också

Kan du spela poker?
Nej, inte direkt

Tycker du om att mysa/kela?
De är mysigt

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej tror inte det.

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite tyska

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, tur är väl de

Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

Vad spenderar du helst pengar på?
Grejer till hemmet, eller grejer till mig själv, så som kläder och skönhetsprodukter

Äger du dyrbara smycken?
Nej kan jag inte påstå

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Wipeout, kollar inte så mycket tv annars

Vem är den roligaste människan du känner?
Skulle nog säga mig själv där :P hahaha, skämtosido vet faktistk inte...

Sover du med gosedjur?
Nej, men har någon blomma i sägen jag fick av anders förra sommaren som ligger där, men jag brukar inte gosa med den.

Vad har du för ringsignal?
Någon som fanns på mobilen

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Vet faktsikt inte, om mamma har sparat något

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Body lotion

Flirtar du mycket?
Nej!

Kan du byta olja på bilen?
Nej men jag kan fylla på

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej aldrig

Vilken var den senaste boken du läste?
Inte utan min dotter av Betty Mahmoody

Läser du dagstidningen?
Japp varje dag

Prenumererar du på någon veckotidning?
Måbra och matmagasinet, har fått båda prenumerationerna av mina föräldrar för dem hade vunnit det.

Dansar du i bilen?
Nej

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
matteprovet

När var du i kyrkan senast?
När min kusin konfirmerade sig förra våren

Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Har glömt namnen

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Någa dar, kommer inte ihåg exakt


Mitt ljusfat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0