En ny dag idag.

Idag så skall jag skicka in en inlämningsuppgift i krediträtten. Även läsa rätt många sidor ur en bok om bolag.
Måste även gå ut några svängar med hunden, så att den blir glad också i detta fina väder.
Skall se ett avsnitt av chuck nu också, såå spännande. Längtar ihjäl mig tills det är klart.

Har ännu inte kommit igång idag, trött är jag och seg.

Ikväll blir det jobb.

SUCK! Fick reda precis att jag fick IG i mattekursen, inte kul, har slitit som ett djur helt i onödan. BLÄ, Allt suger just nu...

Kommentarer
Postat av: Linn

Fan va tråkigt!! Hur gick sista provet?

2009-04-07 @ 09:46:09
Postat av: blondstar

det är supermysigt när det rör sig sådär :)

2009-04-07 @ 09:46:38
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: natta

Fan va trist du som har kämpat:(

2009-04-07 @ 22:34:36
Postat av: saara

VAAA fick du, jag som tänkte på dej senast idag, undra när linda får svar.. guud vad tråkigt.

2009-04-08 @ 10:34:08
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0