Brödbakardagen

Natta kommer idag runt elva någongång då skall vi börja baka bröd, 3 sorter blir det och dubbel sats av varje.
Först skall vi äta pasta som hon skulle ha med sig från pastavagnen.
Igår va jag och handla tills idag, blev bland annat 8 kg mjöl :)

Träffa Louise en sväng igår, kul att se dig gumman!

Nu skall jag ut och springa en runda, är ju så fint väder. I med mp3n sen iväg bara.

Nu börjar det likna något :)

Igår när jag skulle gå hem från jobbet så fick jag reda på att jag hade sålt mest på hela kvällen, det är inte så illa pinkat :P
Dem flesta andra där har ju jobbat där lite längre än jag...GLAD!

Kommentarer
Postat av: blondstar - snart mamma

ja, de är fruktansvärt krångligt med alla papper.. jag blir galen. men snart tar jag ut föräldrapenning, så då skiter jag i a-kassan :D jag ska ringa barnmorskan nu o se vad hon säger :)

2009-04-02 @ 10:15:50
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Saara

GRATTIS, det är ju kul o vara lite bättre än alla andra:)

2009-04-02 @ 19:22:28
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0