Bor i vallstena

Jo denna vecka är mamma och pappa i spanien så då är jag "lill mamma" i vallstena, kör även deras bil.Jippi :)
Fan va jag älskar nya bilar. är en sån skillnad. (Men tråkigt nog dyrare)

jobbar även skit mycket denna vecka och nästa, så jag vet inte hur social jag kommer vara här i bloggen. Får ta och skriva när jag får en stund över.
jag har iaf precis gjort köttfärssås, så dem har may ikväll när jag drar till jobbet.
Imorgon börjar jag kl 5 på morgonen och jobba fram till elva någongång. Sen så skall jag till skolan kl 13. Blir en lång dag även i morgon. Och tidiga morgnar hela helgen.

Prata med mamma för en stund sen, dem hade det bra, börja bli mulet bara och det stod att de skulle hålla i sig. Men hoppas de blir bra väder för dem, man kan ju inte alltid lita på vädergubbarna.
Dem skulle rida kamel i morgon, roligt för dem.

Kolla in gamla kort idag, gud va roligt de är och se va man har förändras och tur är väl kanske de..för på vissa bilder så ser man inte så snygg ut nej. Men ser jag på kort igen om 10 år och kollar på hur jag ser ut idag så kanske jag inte tycker då att jag ser bra ut, tex klädesel. Men that´s life!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0