Visum och biljett

Tänkte på det igår, fan det är inte alls länge tills man skall åka iväg i 6 veckor ifrån allt och alla och leva ett annat liv. Det skall både bli spännande och lite läskigt. Vet inte hur jag kommer att reagera på saknaden till alla här hemma men jag tror att tiden kommer att gå snabbt (det hoppas jag på iaf, men ändå inte, man vill ju hinna uppleva lite där nere)..
Idag skrev jag ut en visumsblankett som man skall fylla i och skicka iväg. Tänk att man skall till kina, känns helt overkligt.
För någon dag sen s boka jag hembiljett, jag kommer hem den 9 dec till Sverige och den 10 dec till gotland. Skall resa ifrån kina helt ensam hem, efter som resten av gänget skall resa lite längre. Då skall jag mellanlanda i paris, den flyplatsen lär ju inte vara liten. Men jag hoppas att det finns någon att fråga. Så man kommer på rätt plan hem. Jag och Louise vi boka även flygresan upp till arlanda från gotland den 30 okt. SÅ kl 09.20 lyfter planet på våran resa, med en början i visby.
Så nu gäller det verkligen att spara varje öre man har så att man kan ha lite pengar kvar när man kommer hem och även så att det räcker där nere.

Ha en bra dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0