Vart går vägarna i livet?!

Igår fick jag reda på att Koggen skall läggas ner ett par år pga av ombyggnad. Så det innebär att man inte har något jobb längre. Dem stänger till redan den 10 okt så jag har inte alls länge kvar där. Men skall ju resa iväg, men nu har man inget extra jobb eller något. Lite tråkigt. Skall ju även börja plugga men iaf. Trist som fan, lite besviken på dem på det sättet dem gjorde det.

Idag va jag ute och gick med hästen en liten promenad, i morgon kanske jag skall rida. Vet inte om jag hinner jag skall ju jobba också.

Har varit med mamma i stan idag, väldigt trevligt va det.

Jo nu är det bara 49 dagar tills jag åker..Får mitt pass på måndag, men skall skicka iväg det men en gång igen så jag kan få ett visum.
Skall bli skönt att komma iväg och bli lite brun, det har man ju inte bliit denna sommar.

Kärlek till alla Nära och kära.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för häst?

Puss

2008-09-14 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0