slöaaar.....

Ligger ännu i min underbart sköna säng och vill inte gå upp, men jag måste nog göra det snart.
Skulle behöva tvätta innan jag åker in till jobbet. Sen skall jag även göra köttfärssås.
Kanske skall träffa natta idag en stuund, skall iaf träffa jossan senare innan jag börjar jobba.
Min katt ligger och sover så gott bredvid mig i sängen just nu..

igår va jag och fyllde i mitt visum så idaag tror jag det skall skickas iväg.Spännande!!!

Börjar jobba vid 17 idag, vissa dagar är det skönt att jobba kväll eftersom man kan sova ut på morgonen och så har man hela dagen på sig at göra något..

Igår skicka jag iväg min anmälan till juridik-kursen i vår. Hoppas jag kommer in för jag vill verkligen det.  Skall bara skicka in mina gymnasiebetyg och sen får man bara hoppas, får väl reda på det i december någoon gång, lagom när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0