jo idag har jag gjort det...

..,jag har vaccinerat mig. Kändes lite obehagligt, som om att hon stoppa in hela nålen in i hela armen. Och fan va dyrt, kosta över 1000 kr. Men det är ju något som man måste göra så det är väl bara att betala och vara glad.
Fixa ett nytt pass idag också. Nu skall jag bara fylla i visumet och ta ett kort.

Idag va jag även och hämta ut ett paket så idag har jag fått en gardinstång och även nytt bäddset till sängen så vi har bäddat nytt och det skall bli helt underbart att lägga sig och sova i sängen sen.

Hade en kattunge inne från ladugårn inne i lägenheten igår, va lite roligt att se hur Moltas reagera för att han är ju inte van med andra katter speciellt inte så små.

Åhh jag längtar till att få åka iväg, gör jag verkligen. Bara sola,bada,umgås och uppleva massa roliga händelser.

Nu har jag verkligen bestämmt mig att jag har verkligen köpstopp. Inget handlade, bara sånt som måste betalas som mobilen, bensin,mat bla. 

I morgon får vi nog vårat kylskåp, förhoppningsvis. men vet ju aldirg, vi har ju inte bara haft en motgång med allt detta nej.

Jag känner mig lite nedstämd, jag vet inte varför. Känns som om allt är jobbigt just nu och alla är jobbiga. Men det är väl en period, det går över.

Måndagen den 22 Sept så börjar jag plugga matte B och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra och att det är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0