jaaa vi får åka till kina...

Jo nu har våra pass och visum kommit så nu är det klart att vå får åka dit. 4 veckor kvar idag faktiskt..
Har jobbat idag sen kl 8 till 16. Ikväll blev det ingen film med natta så jag skall nog umgås med anders.. Jag älskar verkligen han:D  
Lördagen blev det party, riktigt trevliigt faktsikt. Med vännerna..
i går så va jag bara ledigt första dagen på tolv dagar fatta hur skönt det va att sova ut och bara vara hemma och umgås med anders och göra precis vad man vill.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi får ses någon gång innan ni åker. Jag vill hemskt gärna se hur ni bor nu också :) Puss

2008-09-30 @ 10:45:00
URL: http://denperfektabloggen.blogg.se/
Postat av: Liis

Whhhiiiiii ;)

2008-09-30 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0