imorgon kommer jag....

....att ha träningsvärk i armarna. Idag på jobbet har jag putsat alla fönstrar på koggen och det är inte några nej, Hela inglasningen och fler. Både inne och ute så att jag får se hur jag mår i morgon.

Kom precis hem från jobbet så nu sitter jag här på internet och samtidigt äter lite godis..
Igår blev det film med anders och erica, En lite mysko film men helt okej.
Jo vi har ju köpt en ny tv as nice, Så nu får man den där biokänslan när man ser på film i soffan :P
Sen köpte jag även en ny mobil för någon dags sen, kunde ju inte vara borta ifrån det när jossan skulle köpa .
Det är ditt fel jossan:D Men den va billig så det gör inget..

Skall snart g åoch duscha känner mig snuskig efter jobbet idag.

Nu är det 40 dagar kvar.....Längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0