Utedag verkligen,

idag har jag verkligen varit ute hur mycket som helst. Först va jag ut och gick med samman i 1 timme. Sen så kom Inger hem då gick vi ut md hundarna en gång till kanske en halv timme. Sen åkte vi och plocka svamp. Hitta en Liter kanske, vi kanske skall ut och plocka mer i morgon. Så när jag kom hem så sov jag en sväng och Anders kom och väckte mig.

Nu har vi ätit mat och snart skall jag gära en äppelpaj.
Va uppe vid Hanna idag och hämta en ryggsäck som jag skall ah när jag reser. Tänkte börja packa lite smått, så man verkligen får med sig allt. Men jag skall inte plocka med mig för mycket heller eftersom det skall handlas en del där nere.
Bland annat julklappar och kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0