sjukt jobbig dag på jobbet

Idag va det kroppkakor på jobbet och det är ju alltid en hit plus att det är efterrätt. Så idag så kom det 280 lunchgäster, så sjukt mycket disk och sjukt mycket springande. Men nu sitter jag hemma är så skönt att komma hem från jobbet en sån dag som denna och bara sätta sig i soffan och vila.

Anders håller flitigt på, på toaletten som kommer nog bli jättebra.
Ikväll kommer svärmor in vi skall se på sos gute på tvn. Tror hon prata något om att hon skulle göra varma mackor. Mysigt!

Jo i morgon börjar min jobbdag kl 7 igen. Kommer vara sjukt mycket i morgon också känner jag men det får väl gå eftersom det är sista lunchen på koggen.

Jo idag om 3 veckor så sitter jag på flyger till thailand. Det är ju lite oroligt i bangkok just nu stod i tidningen idag om att det va 400 skadade och flera död. Så det känns väl lite läskigt men man får väl hålla sig ifrån dem gatorna.

                                        

                                                                              Underbart säger jag bara....






Kommentarer
Postat av: Anonym

Exakt på den stranden har ja simmat utför, samma strand som filmen leonardo dicaprio va med i spelades in :) Tufft!

2008-10-10 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0