Nu är dagen inne

.. som man väntat på i flera månader. Jag trodde jag skulle vara mer nervös idag, men faktiskt inte Jobbigaste var att säga hejdå till Anders. Men nu är han på jobbet och jag sitter vid datorn för att fördriva tiden, kan ändå inte sova. Om lite mer än en timme så kommer pappa och hämtar mig, han skall skjutsa mig till flygplatsen.
Jag tror inte jag förstår ännu att jag skall vara borta 6 hela veckor.

Lite jobbigt att min katt har blivit sjuk nu när jag skall resa bort. Han spydde precis upp antibiotikan. Jobbigt, men jag vill inte lämna honom så här. Men jag har inget val.

Jag skall försöka att uppdatera bloggen lite där nere. Får se hur mycket jag hinner med.

Hoppas ni har det bra här hemma.. Vi ses på ön igen den 10 december..Nu drar jag till thailand i 4 veckor och sedan vidare till kina i 2 veckor..

Kommentarer
Postat av: Natta

Som sagt jag hoppas verkligen du får de skoj gumman..Stackars Moltas huu får bilder framför mej från igår..Men tänk när du kommer hem mår han nog bra..Pusss

2008-10-30 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0