längtar verkligen efter värmen nu

jo för det är bara idag och i morgon som jag är här på ön innan vi åker, för på torsdag morgon ber det av.
Så igår packa jag nästan ner allt, förutom det som jag inte kan packa ner samma morgon vi åker.

Jag håller tummarna...men man skall inte hoppas för mycket. Eftersom jag va så ung:D

Idag skall jag in till stan och träffa natta och ner och presentera mig för kocken!!

Igår kväll va jag med och stycka upp ett lamm, det va både intressant och äckligt. Det som va mest äckligt det va lukten men annars gick det bra, så igår kväll blev det stormiddag med lammkotletter skit gott!
Jag fick även några delar själv som jag skall tillaga när jag kommer hem.

Imorgonkväll så skall vi till Vallstena och äta mat, någon slags avslutningsmiddag innan jag åker. Det skall bli mysigt att träffa familjen..


Ibland kan man ju börja undra...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0