Kantareller

Jo idag va vi ute i skogen igen efter att jag kom hem från jobber kl halv 2. Så då begav vi oss ut och skulle se om vi hitta någon mer svamp men inte mycket svamp där nej. Men vi hitta riktiga kantareller som Inger aldrig har hinnat förut, men vi hitta dem. Dem är itne så vanliga om jag har förstått det rätt. Så jag tog hem några och stekte dem i smör sen åt jag det på mackan, riktigt gott!

Huh va man va trött idag när klockan ringde kl 04.15. Men det va bara att le och klä på sig. Dagen gick jättebra iaf. Men värre blir det nog i morgon för då är det kroppkakor på koggen, verkligen en hit!

i morgon börjar jag kl 7, så då får man sova lite längre iaf. Men man kommer hem senare så det kanske är rätt skönt att börja kl  5 ändå.

Känner mig lite rastlös idag, vet inte vad jag skall hitta på. har lagat mat och plockat in i diskmaskinen. Det blev korv med pommes ikväll orka inte laga något mer avancerad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0