fy på mig..

Vakna tidigt i morse det va jobbigt eftersom jag hade sovmorgon så kunde jag väl ha fått sova lite till. Börjar jobba kl 16.00. Skall jobba som ensam servitris ikväll skall bli kul. Hoppas det går bra. Va ute och gick med hunden en sväng i morse. Sen ringde mamma och då kom hon förbi så vi satt och snacka lite sen gick vi ut en sväng till med hunden. Kul att träffa henne.
Jag skall köra på Anders ikväll han skall ut med jobbet. Louise, Linn och Jenny kanske skulle komma förbi och se hur jag bor. Senare ikväll, skulle va väldiigt trevligt. Sen så är jag ledig i fyra dagar, Lör-Tis. Hur skönt som helst.
Jo just det för att det är fy på mig är för att jag bara under hela dagen har ätit chios och dipp ingen mat och ingen frukost, det är inte så bra.
Jo om fyra veckor igår så sitter jag på planet till Thailand. Så om fyra veckor idag så är jag där nere i värmen, helt underbart. Men snart skall jag lämna familjen och anders här hemme, det är det ändå som känns lite jobbigt med den här resan. Men när jag kommer hem så står Anders på flygplatsen och möter mig med en kram har han sagt så det skall bli helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0