bara några dagar kvar nu

jo för på torsdag åker vi, fan va nice. Nu börjar man verkligen att få resfeber. Har en pirrande känsla i magen ofta nu. Mne skönt att komma till värmen.
Skulle behöva prata med Louise om lite saker bara, men jag vet inte när hon är tid att prata. Känns som  alltid när jag ringer henne är hon upptagen. Men hon kanske ringer eller så får jag chans ringa henne :D

Ikväll blir det lite party med tjejerna. Hemma hos Natta får se hur många som kommer, jag vill inte ligga baksi i morgon iaf, eftersom att det är den sista lediga dagen anders har innan jag åker.
Det känns lite sorligt, men vi vet att vi kommer att klara det. För vi vet ju vart vi har varandra.

Igår va jag och Anders ute och åt på packhuskällaren, har ju inte varit där sen jag jobba där typ. Vi åt 2 rätters och det va verkligen skit gott, jag åt först västerbottengratinerad skagentoast as gott. Sen åt jag lammfilé med potatisbakelse. Anders han åt som förrätt chevretoast med bacon och balsamicosås typ. Sen så tog han biff med rödlöksmarmelade. Jättemysigt.
Sen åkte vi till maxi och köpte chips och dipp å åkte hem och åt men anders han somna på soffan. Efter vi skrapat våra lotter vi köpte hehe. Vi vann både 20 k var.

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0