"Även detta är en dag herren gjort, låt oss sjunga och vara glada"

Jo idag va det den sista arbetsdagen så nu är man lyxhustru hehe....eller mitt emellan två jobb kanske:D eller rättare sagt mitt emellan ett jobb och en resa.. och sen skolan.

Har precis sett en sån sjuk film. Handla om en kille som tortera människor och la upp det som en live sändning på internet och ju mer folk som tita på den ju fortare dog offret. Helt sjuk film, eller va skall man säga helt sjuk människa som gjorde allt detta.

Jo i morgon vet jag inte vad jag skall göra, jag skall till stan iaf....handa mat! Ev. arbetsförmedlingen och säga till att jag är arbetslös eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0