1 dag kvar

Jo börja jobba kl fem i morse så det blev en tidig kväll igår och en tidig morgon idag. Men nu har jag slutat och i morgon är det sista arbetsdagen. Känns skönt. Har så nt i min kropp att jag egentligen inte vill röra mig ur soffan.

Nu när jag kommit hem så är Anders inte hemma nej han skulle iväg lite tråkigt får man ju säga. Är ju bara 2 helger till som vi kan träffas innan jag åker. Shit det är verkligen snart, kan inte fatta det, det va ty 5 mån sen vi boka resa och det har gått så sjukt snabbt hit. Kommer att åka iväg med mycket glädje och även lite rädsla hur jag kommer att klara mig utan Anders och min familj i 6 långa veckor. Men det skall även bli så jävla kul att åka iväg och bara ha kul.

fick mitt lönespec idag. Bra lön faktiskt får man säga..Behöver jag verkligen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0