vilka aventyr

jo igar va vi med om varldes laskigaste batresa ever. Ar glad att jag lever. Fan vi akte typ en liten fiskebat, sen va det varldes vagor ibland lag typ baten pa sidan och det knaka och allt. ibland sa stod hela framandan ratt upp i luften. Fi fan va jag madde skit. Det va dem langsta 40 min i hela mitt liv. Nu ar jag livradd att aka den igen, det jobbigaste ar bra att vi maste ta den baten tillbaka eftersom vi ar pa en o, finns det ingen annan genvag. Ibland stangda han av motor sa att vi bara kunde flyta in i vagen for hade han gasat pa sa hade nog vi valt.
sa jag spydde tre ggr och sen stod jag vid ett fonster och vagorna bara skolja in pa mig. Jag var dyngsur. Sen kom det en varmvag och sa sag jag pa mina armar att det va ingen vag det va nagon annans spy. Sa jag hade nagons annans spya pa hela mig. fi fan.....

Igar blev det fest, sa alla har varit mer eller minre bakis idag. Hur skoj som helst, med partyt alltsa.  Beach party. ett sant roj.

I morgon blir det full moon party, as nice.

Det trakigaste ar att det regnar typ konstant har hela tiden. Sa man ahr inte fatt sola sa mycket, men hoppas det vander snart.

Idag sa skulle vi aka till en annan by som lag pa andra sidan berget. Det va val ingen big deal tankte vi. Men fi fan. vi akte i en gammal minibuss. Det va antingen asbranta stup och kurvor eller asbranta backar upp. Tror han korde pa ett upp for backarna sen tog han vart som en dare. Huh va man skratta. Man overlevde det ocksa. Vi sa att tur vi inte akte pickup och stt pa flket fi fan va laskigt det varit. Men va tror ni pa tillbaka vagen sa fick vi aka det. Fanns inget annat. Gus sen va det kolmorkt ute ocksa och en bilen bakom lag som ett plaster i roven. Men vi kom ner pa normal niva iaf tillslut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter härligt det där med spyan! Tråkigt att ni inte har så bra väder, det vänder nog när ni åker till Kina ;P Puss

2008-11-11 @ 13:22:44
Postat av: Natta

Ush hu de är inte kul o va sjösjuk:( Hoppas de blir bättre på vägen tillbaka. Ha skojjj, röj lite för mej med;o)Pussssssss love

2008-11-11 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0