Thailand

Jo det va ett tag sen jag akte, rattare sagt en vecka.
En kort sammanfattnign av veckan.

]flygresan ner va sjukt jobbigt, massa forseningar, missade flyg och varat bagage kom bort. Klev av flyget och man kom in i en bastu med en gang. Det at helt sjukt varmt har. Men ar konstant svettig typ.
Dagen efter p[ formiddagen fick vi v[ra vaskor s[ man fick ju ga och kopa sig en tandborste trosor sa man kunde klara sig ett dygn.
shoppade garnet i bangkok, det ar ju sa sjukt billigt. Sa vi fick skicka hem ett paket till sverige med massa klader och annat.
Efter nagon dag drog vi ner till krabi, helt annat klimat och natur. Underbart vi akte ut till en ode o typ. Va nastan bara vi som bodde dar typ. En helt stran for oss sjalva. Med traffa pa nagra thaisar dar som vi satt med pa stranden en kvall . Dem satt och rokte pa ur en bambustock typ. och var ratt dragna.
dagen efter dog vi pa en dagsutflykt med en bat som skulle ta oss runt hela on. Dem stanna baten sa vi fick bada, det va ju bara vi som va pa baten sa vi fick bestamma va vi ville. en helt underbar dag, tills pa kvallen nar man markte att man brant sig ratt rejalt. Idag tog vi baten in till krabi igen och shoppa annu mer. Vi skall nog bara ta det lugnt ikvall.
Just det jag har atit en kackerlacka, en friterad. Det knastra gott mellan tanderna. Fasn jag rapa den eftersmaken hela kvallen efter. usck. men jag gjorde det iaf. Louise at en mask. Nu skall vi paborja varan resa langst ostkusten upp till bankkok igen. Som kommer ta oss nagon vecka. 
Hoppas ni har det bra hemma, for jag har det helt underbart har. Tar massa kort som ni skall fa se nar jag kommer hem.
Har aven kopt massa julklappar och presenter.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Linn

Det låter riktigt härligt det där! Men maskar och kackerlackor, nej tack! :) Vilket datum är det ni åker till kina? puss

2008-11-06 @ 14:15:27
Postat av: Sofie

Så kul att hänga med i vad ni gör där borta, då är det toppen med bloggar! :) Hoppas du njut nu kusinen, även om jag är lite avundsjuk här där jag sitter och pluggar hela kvällarna ;P Kram på di

2008-11-06 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0