oroligheter i bangkok, typsikt

jo  nu ar det massa skit har i bangkok, typsikt. Vi kanske inte kommer till kina pa fredag bara for det. Alla demostranter ar pa flygplatsen sa den ar avstangd. Och den kommer kanske att vara det i flera dagar laste jag nyss.
Kanns lite laskigt att vara i bangkok just nu. Dem bombar ju och skjuter lite voer allt. Men jag har inte markt nagot hittlis iaf.

I morgon skall vi till frissan, jippi.

jag har varit pa ansiktsbehandling idag, sa nu ser jag ut som en prickikorv, fan va ont det gjort. Dem korde med en nal i varenda por jag hade. Men va skit dem fick ut, se det kanns skont.

Kommentarer
Postat av: L

låt bli att vara i stora folkmassor och exempelvis på stora marknader där det är störst risk att dom bombar/skjuter. Vi får ses någon dag när du kommit hem, vill höra allt! Puss

2008-11-26 @ 15:14:39
Postat av: Lisen på Joda

Hej Linda.

så du är i thailand? Jag åker snart jorden runt och kommer vara i thailand i mars- april.. vad rekomenderar du Att se och vilka ställen tycker du har varit bäst såhär långt?

/Lisen

2008-11-26 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0