full moon partyt

Forreseten...
Det va va helt crazy. Hur skoj som helt. Har nog aldrig sett sa mycket folk pa en och samma strand samtidigt. Va runt 10000 personer dar. Tankt ocksa att det ar 12 ggr om aret. man kan ju bara tanka sig hur mycket folk som ar dar per ar.

Ni skall fa se snygga bilder sen nar jag kommer hem darifran. Med kroppsmalningar hehe

En kille som dansa med oss han lyfta helt plotsligt upp mig utan att jag han reagera. Full som han va tappa han mig bakom ryggen sa jag for med huvudet och nasan ratt ner i stengolvet. Sag pa handerna att dem va fulla med blod. Jag hade fatt nasblod. Brukar aldig ha det. Sen fick jag skrapsar pa handen och knaet. Jag hade skitont i tanderna och i nasan men jag tror inte att det va nagot som hade gatt av. skont det.
Dagen efter va min nasa nasan dubbelt sa stor hehe, och bla. Har annu en vecka efter det nu ont i nasan. Sen fick jag en stor bula(som en hand) mitt pa huvudet.

<Saknar min nara och kara><3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0