elefantridning och thaiboxning

Igar sa va vi och red pa elefanter, det ar maktiga djur. Dem red ner med dem i en vattengrop, man va ju lite radd att elefanterna skulle lagga sig ner och borja sigg men dem gick som tur var bara. Men det va djup sa deras ben syntes inte iaf. Sen sa fick vi sitta pa huvudet och dem tog en massa kort. Sen gick skotarna framfor och vi fick sitta pa huvudet ner dem gick tillbaka. Sa jag har traningsvark i roven idag :D Nar vi kom tillbaka hade dem en lite show for oss elefanten dansa, stod pa frambenen, sparka boll och kasta basket. Ett haftigt djur.

Sen pa kvallen sa va vi och sag pa thaiboxning det va haftigt, i sista matchen knocka en kille till den andra med knaet rakt i ansiktiet sa han foll till golvet. Sa va dem matchen over.

Jag har fatt brannblasor, hoppas dem gar bort. Men all farg kommer va borta nar jag kommer hem anda, finns ju inte sa mycket sol i kina har jag hort.

Idag bytte vi hotell till ett som ar lite flashigare, som hade pool. Sen ligger det aven mitt emot busstationen som vi skall till i morgonbitti. Varan buss till bangkok gar kl 10.00.

just nu har jag ca 37 myggbett bara pa benen, fan va man ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0