vet inte va jag skall säga.Thailand dag 9

Idag har jag fikat med anders familj. Blev även en promenad med inger och sammen. Sen har jag bara pysslat lite hemma. Plockat ner ren tvätt och plcokat undan massa kläder. Jag tror att jag kanske senare ikväll skall julpynta. Kartongen står här mitt ivägen så jag vill ha bort den. hehe.

Bara massa frågetecken????

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Dag 9 i thailand 8 Nov

Vi vaknade kl halv 9 eller något. VI slappa en stund sen så gick vi ner och åt frukost. Jag tog en omelett med ost och skinka. Sen en varm choklad som inte va det bästa. Smaka väldigt beskt.  Med några påsar socker i och lite mjölk så gick det ner. Efter frukosten så gick jag och louise och vila ett tag vi plugga i varsin hörlur sen så slumra vi till tills cornelia kom och väckte oss. Vi skulle dra till Ao nang beach. VI åkte shuffle bus ut dit och det tog ca 30 min.
Det va knölfullt på bussen så Louise, Anna och Cornelia fick stå på en liten platå utanför bussen. Jag med mitt lilla arsle fick en plats inne :D. Väl där ute på beachen så skulle vi fika. Jag va lite hungrig så jag skulle beställa en liten macka typ. Men in kom en stor tallrik med f mackor och pommes frites. Så jag blev nog allt mätt. Dem andra beställde samma sak och vi alla fick väl en chock. Vi va ju bara sugna på något.
Men allt gick nästan ner ändå, som Louise säger "Jag är alltid hungrig".
Nu va det daxs for massage. Jag och cornelia tog oilmassage. Dem andra tog footscrub.  På skylten stod det 200 b för en timme. Vi klädde i stort sett av oss alla kläder och fick lägga oss på madrasser. Min massör tryckte skit hårt på mig så det gjorde ont, cornelias va klen. Så vi tyckte att vi kunde ha bytt. Sen vände vi oss om och då fick vi massage på PATTARNA. Fatta va konstigt det kändes. Precis då stack Louise in huvudet. Hin fick ju en shock när dem satt med våra pattar i sina händer. hehe. Louise och Anna hade bara en person som gjorde på dem. Så samanlagt så gjorde hon kanske bara 30 min på vardera. Så louise fråga om dem inte kunde måla tånaglar också. Så det skulle fylla ut timmen.
Tjejen sa jo. Men när dem skulle betala ville ägarne av stället ha me betalt. Dem förklara allt men hon blev sur. Så till slut fick Louise och hon gå in igen och dem tog bort nagelalcken på tårna. Det tog ju mer tid och pengar av dem tycker man. Jävla svidkärring.
Sedan köpte anna en stor väska. Vi såg att regnet börja närma oss ¨så vi satt oss på en shuffle buss tillbaka.
Då börja det verkligen häva ner. Man va rädd att vi skulle få vattenplaning, men vi kom hem hela och blöta.
Vi blev då avsläppta helt fel, vi trodde vi skulle bli avsläppta där vi gick på men det blev vi inte. Så vi köpte lite vykort. Sen gick vi hem. Lite senare på kvällen skulle cornelia och anna gå och tvätta håret. Jag och louise kolla så länge efter en bra restaurang som vi skulle äta på så länge. Vid frissan blev jag nästan biten av en hund.
Det blev iaf en italiensk restaurang, jag åt pizza. Dem va helt okej. Efter maten gick vi diare till en annan mysig restaurang oh satt oss och tog något att dricka. Det blev en öl för mig och anna, Louise och cornelia tog varsin drink. Sen kolla vi internet en snabbis sen hem och packa ner all shopping i väskan och tro det eller ej, det gick ner. Men den blev full, nästan.

forts följer...
Godmorgon mig själv, platån i shuffle bussen, syns inte så bra men det häver ner regn, Vid frissan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0