En blöt natt...

Igår börja dagen tidigt, va uppe och skulle jobba kl halv fem. Denna dag gick inte bra, mådde kasst, inget ville gå min väg. Va hur mycket som heslt på jobbet och dem ville att jag skulle jobba över men jag hannn verkligen inte det. Skulle hem och göra i ordning tårtan och byta om eftersom min älskling fyllde 20 år igår. Var full rulle här hela dagen, sen kom kompisarna på kvällen , även sara så att jag hade någon klokt människa att vara med. Men vi drog efter någon timme hem till sabina och fortsatte att festa lite där, efter det blev det taxi ner till krogen där vi mötte upp grabbarna igen, va en sväng på lillebror, fanns mycket speciellt folk där.

Efter det gick vi hem, när vi gick ut genom dörren möttes vi av ett ösregn. Så man va rätt blöt när man kom hem. Men det är så skönt att somna här hemma i sin egen säng när det regnar. På vägen hem lekte jocke och anders pridefestivalen och sara och jocke höll på att få spö från några medeltismongon eftersom dem va rätt stöddiga mot dem.

När vi kom hem så blev det massa chips och resorb(men saras hette bakis)

På morgnonen så blev det hamburgare på grillen så man kom igen. Nu slappar vi i soffan i hopp om att bli piggare.

Ikväll så skall jag iväg till vallstena på invigningsfest, eftersom deras uterum är färdig. Det blir massa mat och dircka. I morgon så måste vi till bro och göra klart lite eftersom att på måndag så skall det tapetseras klart.

Nu kom jag på en sak som jag glömt bort, måste dra och fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0