ännu mer renovering

Idah börja man jobb kocka sex i morse. Det va en tuff dag. Va helt slut när jag kom hem så jag la mig en sväng på soffan innan jag gick en sväng till öb och skulle handla lite. Såg då en tidning om resor där som jag köpte, eftersom det stod thailand på framsidan.
Kommer bli ehlt underbart att åka iväg, men fick en nervös känsla i magen om hur mycker jag kommer sakna min familj coh speciellt Anders. Men jag hoppas det skall gå bra ändå. Och det är ju inte så länge tills vi åker om man tänker på hur fort den här sommaren har gått.

Åkte ut till bro idag och måla lite, som vanligt, fan börjar få panik vi skall flytta inte i helgen och inte nästa men nästa och det är ännu skaer kvar att göra så lite stressigt är det.

En sak som är skönt är att jag blev ledig i morgon, så nu är jag ledig i tre dagar, jobbar en sen ledig en igen. Då hoppas jag få lite gjort. Ser ut som fan här hemma, måste börja packa lite i morgon också. Skall sy ett draperi också så jag måste till jysk och köpa tyg.

skall börja packa lite nu tror jag.

Kommentarer
Postat av: E

Hej Gumman! Vi måste leka nu någon dag.. Hur jobbar du på tisdag? Älskar diig<3

Puss

2008-08-15 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0